خواندنی ها

خواندنی ها

مطالب خواندنی و جالب ;کانال تلگرامی ما :@khanndaniha
خواندنی ها

خواندنی ها

مطالب خواندنی و جالب ;کانال تلگرامی ما :@khanndaniha

متن های تبریک تولد

                                            متن های تبریک تولد

شاید دوستان زیادی داشته باشید که روز تولدشان فرا رسیده است و دوست د ارید با مطلب های زیبا و شیرین انها را خوشحال و غافلگیرشان کنید


امروز ما قصد داریم که چند نمونه از این مطلب ها را برایتان به نمایش بگذاریم 

    سازنده : پوریا رضوی 



پیشم باشے دوست دارم؛
تنھا باشے دوست دارم؛
امروز روز میلادته
هرجا باشے دوووووستتتتت دارم
تولدت مبارک بھترینم


روز تولدت بهترین روز عمرم است روزی که باتپش های تند تند قلبت شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک


قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست، پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم


جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .



امروز روز توست و من

تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک



تو هیچی کم نداری

برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک




وزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک




دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای از ماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …
تولدت مبارک .




می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

تولدت مبارک

دوستت دارم




روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید

از سفرت لذت ببر

تولدت مبارک



الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک


زیزم یکسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت

و امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی

تولدت مبارک




زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم




وقتی نگاه تو به دنیا افتاد

یک حس عجیب در دل ما افتاد

در گوش بهار آسمان چیزی گفت

نام تو سر زبان گلها افتاد

تولدت مبارک




لبخند زدی و آسمان آبی شد، شب‌های قشنگ مهر مهتابی شد، پروانه پس از تولد زیبایت، تا آخر عمر غرق بی تابی شد.عزیزم تولدت مبارک



الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند
تولدت مبارک


زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما
در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده
و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .
باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .



مشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک



جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .




مروز روز توست و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
تولدت مبارک




صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک




ین هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .




هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک


نتیجه تصویری برای عکس تولد مبارک


با تشکر 

پوریا رضوی







نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد