خواندنی ها

خواندنی ها

مطالب خواندنی و جالب ;کانال تلگرامی ما :@khanndaniha
خواندنی ها

خواندنی ها

مطالب خواندنی و جالب ;کانال تلگرامی ما :@khanndaniha

جوک های خنده دار قسمت 3

سلام خدمت دوستان


امروز میخواستیم جوک های خنده دار سری 3 رو برایتان بنمایش بگذاریم



نتیجه تصویری برای خنده



ﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﻋﻮﺍﻡ ﺷﺪ، ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﻪ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﻢ، ﻣﻨﻢ ﻳﻬﻮ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﻓﺎﺯ ﻫﻨﺪﻱ ﮔﻔﺘﻢ :ﺑﺰﻥ پدر!.. ﺑﺰﻥ… ﺑﺬﺍﺭ بفهمم ﮐﻪ پدﺭ ﺑﺎﻻی ﺳﺮﻣﻪ.

ﺑﺰﻥ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﻢ ﻫﻨﻮﺯ بی ﺻﺎﺣﺎﺏ ﻧﺸﺪﻡ…

.

.

ﺑﺎبامم چنان ﺯﺩ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ که مث لواشک چسپیدم به فرش!! نمیدونم چراتو فیلما همدیگه رو بغل میکردن!!!

مرگ بر هندوستان


************************************************************************



‏پیرمرده تو مترو گفت من اگه خوابیدم صادقیه بیدارم کن. گفتم باشه.

.

.

ایستگاه بعد پیاده شدم…

ایشالا وقتی رسید کرج میفهمه که نباید به هیشکی اعتماد کنه!



**********************************************************************



پسره امروز داشت رد میشد یهو یه دختره

صدا کرد آقا افتاد افتاد

هرچی زمینو نگاه کرد چیزی ندید

برگشت گفت چی افتاد

.

.

.

.

با یه لبخند ملیح میگه مهرت به دلم

بی شوهریه میفهمین بی شوهری


*********************************************************************



مرد به زنش گفت:تو چقدر زیبایی….

.

.

زن گفت:مرسی عزیزم، کاش تو هم زیبا بودی تا من هم این را به تو می گفتم…

.

.

.

مرد گفت:اشکالی نداره تو هم مثل من دروغ بگو…!


*******************************************************************


تو آسانسور بودم

یه خانمی سوار شد گفت :چطوری؟؟؟؟

منم گفتم :الحمدالله

طرف دست زد به هندزفریش یعنی دارم با موبایل صحبت میکنم

.

منم تسبیح رو از جیبم در آوردم و ادامه دادم:الحمدالله الحمدالله …..

فکر کرده من کم میارم، والا



*******************************************************



همکارم اسم پسرشو گذاشته میشا

گفتم چرا میشا؟

گفت پس چی؟

.

.

.

گفتم چرا گوسفندا نه؟ چرا گاوا نه؟

یه ماهه جواب سلاممو نمیده بی ظرفیت


*******************************************************




عشــــــق چیست؟

.

.

سواله خوبیست

الان براتون میگم

.

.

عشــــــــــــق منـــــــم

جیگر منم

نفس منم

زندگی منم

همچی منم…

.

بحثم نـــــــباشه اعصاب ندارم میزنم لهتون میکنم



****************************************************



حیف نون با ذوق به دوستش میگه :بالاخره بعد از 2 سال این پازل رو تمومش کردم!

دوستش میگه 2 سال زیاد نیست؟

میگه:نه بابا رو جعبش نوشته 7 تا 10 سال !


******************************************************


تحقیقات پزشکی نشان داده است میان سرعت طپش قلب زنان و شنیدن نام مکان مورد علاقه شان رابطه مستقیمی وجود دارد:

آشپزخانه:بدون طپش

محل کار:بدون طپش

بازار:طپ طپ طپ

رستوران:طپطپ طپطپ

مسافرت:ططپ طپ ططپ طپ

طلافروشی:طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق


******************************************************


تو نونوایی یه کارتن کوچیک گذاشته بود روش نوشته بود عیدی یادت نره

.

.

.

هیچی دیگه منم از توش ده تومن عیدی برداشتم برا خودم. دمش گرم به یادمون بود


********************************************************


آقاهه زنگ زده بانک میگه اگه من وام

.

.

.

ماشین رو ندم بانک ماشین رو از من میگیره؟؟؟

بانک:بله آقا حتما این کار رو خواهیم کرد

آقاهه:در مورد وام ازدواج هم همین شرایط رو دارین؟؟



***********************************************************



آدمی باید روزی 8 ساعت بخوابه!

نه واسه خودش!!

واسه سلامتی باطری گوشیش


***********************************************************


مراحل خریدکردن خانوما:

1- چیزی لازم ندارم فقط نگاه کنم

2- پوشیدنش ک ضررنداره

3- انگاربرای من ساختنش

4- حالا ی بار ک صدبار نمیشه

5- اقا اینوحساب کنید



***********************************************************



افسر داشته امتحان رانندگی میگرفته.

از حیف نون میپرسه:اگه یه نفر وسط خیابون بود،

بوق میزنی یا چراغ؟

حیف نون میگه:برف پاک کن جناب سروان!

افسر تعجب میکنه،

میپرسه:یعنی چی؟

یارو میگه:جناب سروان،

یعنی یا برو این طرف یا برو اون طرف


********************************************************


امروز به معنای واقعی کمبود یه مرد روتو زندگیم احساس کردم

کمبود دستهای محکم قوی و مردانه اش را…

.

.

واسه بازکردن در شیشه سس


********************************************************


با تشکر  پوریا رضوی 

به امید متن های بیشتر


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد